serie 1 : what did I eat today?

Vanaf vandaag post ik 1x per week wat ik heb gegeten :), natuurlijk is het niet echt speciaal om te laten zien wat je hebt gegeten, maar het gaat bij mijn blog ook over eten en omdat ik zelf een allochtoon ben eet ik hele andere dingen dan de meeste van jullie!

Dus als je benieuwd bent naar wat ik eet, dan moet je deze serie zeker blijven volgen :).

Ik heb dit gegeten en gedronken:

 IMG-20150809-WA0011IMG-20150809-WA0005IMG-20150809-WA0009
drinken : ice tea :).

en een bol gevuld met rijst,erwten,kip,(verschillende soorten) noten en nog veel andere groentes en om mijn bol zit salade.
Mijn moeder maakt 2 bollen voor ieder persoon in huis en daarnaast maakt ze ook nog een pan met rijst, echt te lekker!
Helaas krijgt bijna niemand 1 bol op, het is echt heel vullend.

toetje : 
Jelly pudding heet dit volgens mij, met frambozen! (ook erg lekker)

IMG-20150809-WA0013

en we hadden nog taart van mijn verjaardag :

IMG-20150809-WA0010

dit is een taart (heel logisch ;p), de taart is gevuld met aardbeien en een andere heerlijke vulling waarvan ik de smaak niet echt kan plaatsen en er zitten stukjes mango op de bovenkant,slagroom en een mango slagroompje (de oranje bolletjes)
Ik moet eerlijk zeggen, mijn moeder kan echt heel goed koken :)!

Dit was wat ik heb gegeten en mijn toetje(s)!

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Liefs, ❤